loading...
archivegame.rzb.ir
admin بازدید : 57 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Funky Smugglers بازی قاچاقچیان بدبو Funky Smugglers   آیفون

Funky Smugglers یک بازی جالب و سرگرم کننده برای سیستم عامل i-OS بوده که در اصل, این نسخه از بازی به طور کامل بازسازی شده و ایده کلی آن قبلا وجود داشته است. در بازی قاچاقچیان بدبو باید جلوی عبور وسایلی مانند چکش وچاقو را گه رنگ قرمز دارند را بگیرید و به میوه و چیز هایی که سبز رنگ هستند اجازه عبور دهید و اگر در حین بازرسی اشتباه کنید امتیاز از دست خواهید داد. بعضی چیز های که قاچاقچیان می خواهند آن ها را ببرند شامل عنکبوت در چمدان و یا وجود لوازم مقدس از لوازم عجیب غریبی هستند که باید جلوی عبود آن ها را بگیرید. در بازی شما باید مسافرین را از دستگاه اشعه ایکس عبور داده و گاهی نیز به آزمایش و تست آهن آلات همراه مسافرین بپردازید که می توانید درجه قدرت آن ها را افزایش داده و به دقت بیشتری لوازم خطرناک را کشف کنید.

اگر در کار خود دقت داشته باشید در آخر بازی جمع بندی کلی از کارهای کاربر نشان داده خواهد شد که می تواند باعث ارتقا یا تنزل رتبه شود. بازی قاچاقچیان بدبو دارای بخش آنلاین نیز است و همچنین دارای موسیقی خنده داری در طول بازی نیز است. گرافیک بازی بسیار زیبا طراحی شده و دارای محیطی دلپذیر و شاد است و طراحی شخصیت ها نیز بسیار با مزه هستند بعضی دارای کمر خمیده و بعضی دارای لباس های بسیار بزرگ تر از اندازه خود هستند . در طول بازی ماموریت ها بسیار متنوع و متفاوت هستند اما انتخاب آن ها نیز تصادفی است و کاربر خودش توان انتخاب ماموریت را ندارد پس حواس خود را کاملا جمع کنید زیرا بعضی از ماموریت ها نیازمند دقت بسیار زیادی هستند زیرا باید لوازم و سلاح های کوچک را بدست آورید. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی Funky Smugglers نیاز به i-OS 4.3 یا بالاتر دارید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی انلاین قاچاق+ - قاچاقچیان بدبو –+ دانلود بازی پارک ماشین برای ای او اس+ دانلود بازی های قاچاق+ دانلود بازی قاچاقچی+ دانلود بازی برای ios funky smugglers+ دانلود - قاچاقچیان بدبو – funky smugglers+ حجم دانلود بازی funky smugglers+ بازی قاچاقچی+ بازی اندروید قاچاقچیان بدبو+ - قاچاقچیان بدبو – Funky Smugglers+ دانلود بازی کامپیوتری قاچاق+

admin بازدید : 74 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Nutty Fluffies Rollercoaster بازی ترن هوایی Nutty Fluffies Rollercoaster   آیفون

بازی Nutty Fluffies Rollercoaster از جمله شاهکاری های Ubisoft در زمینه بازی های i-OS بوده که تا کنون چندین نسخه از آن انتشار یافته است. این بازی با وجود اینکه دارای گرافیکی معمولی و دو بعدی بوده, ولی پس از انتشار توانست, طرفداران بسیاری را از سراسر جهان جمع آوری کند. در این بازی باید هدایت ترن هوایی بزرگ یک شهر بازی را بر عهده بگیرید و از سقوط و صدمه دیدن آن با استفاده از ویژگی لمسی گوشی جلوگیری کنید. هر چند در ظاهر گیم پلی آن به طرز کاملا ساده ای طراحی شده ولی پس از گذشت چندین مرحله, سطح بازی بسیار بالا خواهد رفت. در برخی از مواقع نیز کاربر قادر به اتمام مرحله در دفعه اول نخواهد بود! هر چند برخی از کاربران تمامی سطوح را بدون هیچ مشکلی پشت سر می گذارند و به مرحله های بالا تر صعود می کنند.

ظاهر بازی به صورت کاملا فانتزی و کودکانه طراحی شده است و بازیکن را برای چند دقیقه که شده از بازی های خشونت آمیز امروزی دور نگه می دارد. البته هیچان بازی ترن هوایی به قدری بوده که با بازی های اکشن نیز می تواند رفابت کند! به مرور زمان و با به پایان رساندن مراحل بازی می توانید ترن های جدیدی را خریداری کنید و با دریافت بلیط از مشتریان, درآمد خوبی را نسیب خود کنید. برای دریافت امتیاز کامل هر مرحله باید با آی و هوا های مختلفی روبرو شوید و در چنین شرایطی مسافران را صحیح و سالم به مقصد برسانید. با دانلود جدید ترین نسخه ( 1.5.0 ) از بازی Nutty Fluffies Rollercoaster می توانید لذت هدایت ترن هوایی کودکان را تجربه کنید. توجه داشته باشید که برای اجرای آن بر روی گوشی آیفون و آیپد خود نیاز به i-OS 4.3 با بالا تر خواهید داشت.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی ترن هوایی+ بازی آنلاین ساخت ترن هوایی+ دانلود بازی ترن هوایی برای اندروید+ بازی آنلاین ترن هوایی+ بازی ترن+ دانلود بازی ترن هوایی+ بازی آنلاین ترن هوایی سواری+ بازی های ترن هوایی+ بازی ساخت ترن هوایی+ بازی های ترن هوایی+ بازی ترن هوایی+ دانلود بازی ترن+ دانلود بازی ترن هوایی برای جاوا+ بازی ترن هوایی برای اندروید+ بازی انلاین ترن هوایی+ بازی آنلاین ساختن ترن هوایی+ انلود رایگان بازی ترن هوایی+ دانلود بازی رایگان ایفون در چند دقیقه+ بازی ترن بازی+ دالنود بازی ترن هوایی+

admin بازدید : 56 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Rabbids Big Bang بازی خرگوش ها Rabbids Big Bang   آیفون

Rabbids Big Bang نام بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ای بوده که توسط کمپانی بزرگ Ubisoft ساخته شده و در آن با خرگوش های با نمک بازی Rayman روبرو هستیم. البته داستان تنها مربوط به همین خرگوش ها است. در اولین نسخه این بازی که برای گوشی های هوشمند عرضه شد خیلی از گیمر ها علاقه زیادی نسبت این بازی محشر پیدا کردند و سازندگان آن را مجبور کردند تا دومین نسخه این بازی را برای گوشی ها و البته تبلت ها وارد بازار کنند. قوانین بازی مبتنی بر قوانین فیزیک است و علاوه بر سرگرم کردن کاربران آن ها را با بعضی قوانین زیبای فیزیک آشنا می کند. این بار این خرگوش ها در فضایی خارج از جور زمین هستند که این فضا ها نزدیک به 150 فضا بوده هر یک پیچیده تر از قبل است.

این نوع مراحل کاربر را وادار می کند تا با استفاده از مغز خود و انجام محاسبات دقیق بهترین کار ممکن را انجام دهد.با جمع آوری امتیازات خود برای خرگوش امکانات و تجهیزات جدیدی بخرید تا بتوانید با مراحل با آسودگی خاطر بیشتری روبرو شوید این ابزار گاهی بسیار با مزه هستند مانند چوب بیسبال یا کلاه معدن که شکل فوق العاده خنده داری را به خرگوش می دهد البته با هر بار ارتقا وسایل خود باید هزینه متفاوتی بپردازید و این هزینه ها هر دفعه بیشتر از قبل می شوند. گرافیک بازی بسیار عالی و به صورت HD است که این سطح کیفیت واقعا بی نظیر است . در مسیر حرکت خود مواظب فضا پیما ها باشید تا به آن ها برخورد نکنید همچنین در نزدیکی بعضی از سیارات نیروی جاذبه ضعیفی وجود دارد که اگر خرگوش به آن نزدیک شود ممکن است به سمت سیاره کشیده شود و بعد با سرعت به خود سیاره برخورد کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی کم حجم برای iphone+ دانلود بازی کم حجم آیفون+ بازی clash of clanبرای کامپیوتر عرضه شده؟+ بازیخرگوش ها+ دالنودبازی خرگوش های نینجا+ دانلود رایگان بازی برای ایفون کم حجم+ دانلود بازی خرگوش برای آیپد+ دانلود بازی خرگوش زبل+ دانلود بازی فرار از دست دیو برای کامپیوتر+ rayman -raving rabbids دانلود بازی+ بازی کم حجم آیفون+ دانلود بازی castle clash برای ایفون+ بازی خرگوش زبل رایگان+ دانلود بازیهای کم حجم فکری برای ایفن+ دانلود بازی جنگ های قبایل برای ایپد+ داستان خرگوش های زبل+ خرگوش های زبل+ بازی سگااندروید موبایل+ خرگوش موبایل دانلود+ کم حجم آیفون+

admin بازدید : 36 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

chasing moonlight بازی در تعقیب ماه Chasing Moonlight   آیفون

Chasing Moonlight عنوان بازی بسیار جذابی بوده که برای سیستم عامل i-OS عرضه شده است. در عین ظاهر ساده، جزو یکی از بازی های فوق العاده است که در اکثر سایت های گیم تواسنته امتیاز بسیار بالایی دریافت کند و حتی در مواقعی در صدر امتیازات و محبوبیت ها قرار بگیرد که این موضوع را می توانید با مراجعه به سایت آیتونز مشاهده کنید و از کیفیت بالای این بازی مطمئن شوید. ظاهر بازی بسیار ساده و بدون رنگ است و در آن فقط نور ماه است که دیده می شود و ما بقی تصاویری سیاه و تاریک است که حسی ترسناک همانند بازی Limbo به کاربران می دهد. برای اتمام مراحل موجود در این بازی که بالغ بر 70 مرحله فوق العاده پر هیجان است باید از موانع عبور کرده و آرام خود را به مقصد برسانید.

سایه پردازی و اتمسفر بازی بسیار زیبا هستند و کاربران را با محیطی بی نظیر روبرو می کند.موانع و تله های موجود در بازی Chasing Moonlight بسیار متنوع و عجیب است و باعث می شود تا کاربران از تمام استعداد و هوش خود استفاده کنند و با یک راهکار بسیار عالی از پس موانع بر آیند . البته استفاده از سرعت نیز بسیار مهم است زیرا در برخورد با بعضی از موانع باید تلاش شود تا سرعت و دقت را با هم ترکیب کرد تا بتوان از سد آن مانع عبور کند. گیم پلی عالی بازی به همراه موسیقی فوق العاده دلچسب باعث می شوند تا ساعت ها بر سرجای خود میخکوب شده و از بازی لذت ببرید. شخصیت بازی به صورت یک موجود دایره ای شکل است و بسیار حالت طنز داشته است. در کل در بازی Chasing Moonlight باید این شخصیت زیبا را به سمت هدفش که پیدا کردن 3 ماه کوچک است راهنمایی کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی راز جنگل+ پر طرفدار ترین بازی های free آیپد+ دانلودرایگان رازجنگل اندروید+ دانلودبازی رازجنگل+ راز جنگل رایگان+ دانلودبازیmoonlight+ دانلود رایگان بازی راز جنگل اندروید+ دانلود بازی کودکی راز جنگل برای اندوریید+ دانلود بازی رازجنگل دمو برای اندروید+ دانلود بازی رازجنگل+ دانلود بازی راز جنگل کم حجم+ دانلود بازی moon light+ بازی های moonlight+ بازی رایگان راز جنگل اندروید+ بازی راز جنگل+ chasing moonlightبرای کامپیوتردانلود بازی+

admin بازدید : 83 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Monsters University Game بازی دانشگاه هیولاها Monsters University   آیفون

Monsters University نام بازی جدیدی است که از رون یعنی کارخانه هیولا ها برای سیستم عامل i-OS منتشر شده و توانسته به واسطه نام پر آوازه خود طرفداران زیادی را جذب کند. داستان بازی مربوط به زمانی است که هیولاها به دانشگاه می روند و در آن جا علاوه بر رقابت برای کسب امتیاز بیشتر در امتحانات اتفاقات جالب دیگری نیز روی می دهد. نقش شما در این بازی نقش یک هیولا بزرگ و بامزه است که شرکت بزرگ و معروف والت دیزنی آن را ساخته است . بازی Monsters University حالات مختلفی دارد به عنوان مثال Catch Archie بخشی است که در آن باید به دنبال آرچی کسی که از دانشگاه گریخته بدوید و با انجام نزدیک به 30 مرحله او را گرفته و به دانشگاه بازگردانید.

حالت دیگر بازی ( Toxicity Challeng ) که در اصل یک مینی گیم است که برای سرگرمی بیشتر در بازی Monsters University قرار داده شده است که در آن درون یک فاضلاب قرار دارید و باید در سریعترین زمان ممکن و قبل از پایان وقت خود را به انتها برسانید که البته در طول مسیر با موانع زیادی از جمله جوجه تیغی روبر خواهید شد که به نحوی می خواهند جلوی حرکت شما را بگیرند. یکی از قابلیت های خوب و محبوب بازی حالتی است که کاربران می توانند از هر سه شخصیت محبوب بازی یعنی مایک ، سالی و اسکوشی استفاده کنند و این یعنی در انتخاب شخصیت بازی اجباری وجود ندارد. در مسیر بازی باید کارت هایی را بیابید که بر روی آن ها عکس هیولاهای ترسناک کشیده شده که این باعث افزایش امتیاز شما می شود. طبق گفته های سازندگان بازی امکان اجرای حرکات ترکیبی بین سالی و مایک وجود دارد که این حرکات با توجه به گرافیک زیبا و دوست داشتنی بازی فوق العاده به نظر می رسند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی دانشگاه هیولاها برای کامپیوتر+ بازی دانشگاه هیولاها+ بازی دانشگاه هیولا ها+ دانلود بازی دانشگاه هیولاها+ دانلود بازی دانشگاه هیولا ها برای کامپیوتر+ بازی آنلاین دانشگاه هیولاها+ بازی انلاین دانشگاه هیولاها+ بازی آنلاین کارخانه هیولاها+ بازی انلاینکارخانه هیولا+ بازی دانشگاه هیولاها برای کامپیوتر+ دانلود بازی جدید هیولاها برای کامپیوتر+ دانلود بازی روبر نینجا+ دانلود بازی دانشگاه هیولاها+ بازیدانشگاه هیولاها+ دانلود بازی دانشگاه هیولا ها+ بازیدانشکاههیولاها+ بازی دانشگاه هیولاها+ بازی دانشگاه ی هیولا ها+ بازی آنلاین شرکت هیولا ها+ بازی آنلاین دانشگاه هیولا ها برای کامپیوتر+

admin بازدید : 49 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Riptide GP2 دانلود بازی جت اسکی Riptide GP2   آیفون

Riptide GP2 یکی از بهترین بازی های جت اسکی برای آیفون و آیپد است زیرا در هنگام مسابقه به خوبی صدای امواج و برخورد با آب را خواهید شنید و از این صدای جذاب بسیار لذت خواهید برد. این بازی قابلیت مولتی پلیر یا چند نفه دارد که به کمک آن می توانید به مسابقه با دیگران و حتی دوستان خود بپردازید . در این نسخه گرافیک بازی Riptide GP2 بهبود خیلی زیادی یافته و همچنین بخش ها و امکانات جدیدی نیز برای ارتقا جت اسکی اضافه شده است. از قسمت های اضافه شده به بازی می توان به قسمت Career Mode اشاره کرد که در آن باید در نقشه های بسیار جالب و هیجان انگیز برای کسب xp های بیشتر به حذف رقیبان بپردازید که با کمک آن می توانید به باز کردن منو های مختلف و همچنین ارتقا جت اسکی خود بپردازید.

همچنین اگر در مسیر های مسابقه بدرخشید می توانید 9 جت جدید با قدرت بالا را باز کنید که باز هم آن ها قابلیت ارتقا دارند. همچنین در مسیر بازی Riptide GP2 با 25 مانع متفاوت روبرو خواهید شد که برای عبور از آن ها باید خلاقیت بسیار زیادی داشته باشید.بازی دارای سیستم کامل تنظیمات است که می توان از آن جا به تنظیم تمام موارد از جمله تنظیمات سیستم کنترل بازی پرداخت. بازی از موتور گرافیکی خوبی بهره برده است که با کمک آن سازندگان توانسته اند تصاویر و افکت هایی فوق العاده را خلق کنند. بازی Riptide GP2 به صورت کامل برای TEGRA 4 بهینه شده است که باعث ایجاد نوری متعادل و رنگ بندی عالی در رزولیشن بالا می شود زیرا اکثر بازی ها به علت بهینه نبودند در رزولیشن بالا دچار مشکلات بالای از جمله پرش تصویر و خرابی رنگ بندی می شوند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی جت اسکی برای ایفون+ دانلود بازی برای ایفون+ riptide gp2 for iphone دانلود+ دانلودبازی جت اسکی موبایل+ دانلود بهترین بازی جت+ دانلود بازی موتو gp2+ دانلود بازی سامسونگ اسکی+ دانلود بازی رایگان بازی کم حجم اسکی باب اسفنجی+ دانلود بازی جت ه+ دانلود بازی جت برای psp+ دانلود بازی جت آیفون+ دانلود بازی اندروید کم حجم Riptide gp2+ بازی اسکیت برای آیفون+ بازی اسکی آیفون+ بازی جت اسکی برای iphone+ دسته های بازی آیفون+

admin بازدید : 60 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Dragon Finga دانلود بازی مبارزه ای Dragon Finga   آیفون

Dragon Finga از بازی های اکشن و پر هیجان در سبک مبارزه ای برای سیستم عامل i-OS بوده که به وسیله کمپانی Another Place ساخته شده است. شخصیت اصلی در این بازی با انجام حرکات کونگ فو همیشه در حال پیشروی بوده و برای نابودی دشمنان از حرکات رزمی مختلفی استفاده می کند. داستان این بازی به طرز مهیجی طراحی و بر روی مراحل بازی پرداخته شده اند و کاربر را محو در خود می کنند. چندین شخصیت در طول بازی Dragon Finga به مبارزه و ماجراجویی می پردازند که هر یک از آن ها به اصطلاح Dragon Warrior یا همان جنگجوی اژدها هستند. هر شخصیت دارای حرکات متنوعی در زمینه های مختلف بوده که قدرت و سرعت عمل از جمله این فاکتور ها در مبارزات تن به تن این جنگجو ها به حساب می آید.

ماموریت های مختلفی در هر مرحله بر عهده جنگجویتان قرار می گیرد که در برخی از مواقع برای به اتمام رساندن آن ها باید چندین نفر را از سر راه خود بردارید و به طور کامل نابودشان کنید. شخصیت های بازی Dragon Finga به طور کلی دارای نژاد های خاصی از چندین نقطه دنیا بوده که همین امر موجب متنوع شدن آن می شود. با انتخاب یکی از این جنگجو های ماهر می توانید به دنیای جدیدی سفر کرده و با فنون کونگ فو آشنایی بیشتری پیدا کنید. محیط و هم چنین کیفیت تصویر بازی، بسیار زیبا طراحی شده اند و از نمایه های صوتی مناسبی برای مراحل بآن استفاده شده است. بازی Dragon Finga توسط چندین سایت مشهور از جمله 148Apps و Frappular شدیدا توصیه شده است! امید است با دانلود این بازی، تجربه ای لذت بخش از مبارزات کونگ فو در قالب فانتزی داشته باشید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی مبارزه+ دانلود بازی مبارزات تن به تن در سایت www freegames ir+ بازی مبارزه تن به تن اندروید+ دانلود بازی های مبارزه ای اندروید+ بازی ایفون+ دانلود رایگان بازی مبارزه ای آفلاین برای اندروید+ دانلود بازی مبارزه برای ios+ بازی های آنلاین با جایزه گوشی+ دانلود بازی deragon+ دانلود بازی ایرانی مبارزه با دزدان دریایی+ دانلود بازی برای آیفون+ بازیهای مبارزه ای وکانگ فو+ بازی های مبارزه ای+ بازی مینیون برای ios+ بازی مبارزه کونگفو اندروید+ مهیج ترین بازی مبارزه ای برای ios+ بازی اژدها آیپد+ بازی انلاین مبارزه تن به تن+ بازی آنلاین مبارزه با اژدها برای اندروید+ بازی پر حجم ios+

admin بازدید : 74 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Joe Danger i OS دانلود بازی موتور سواری Joe Danger   آیفون

Joe Danger نام یک بازی پرطرفدار و محبوب است که در مدت زمانی بسیار کم توانست محبوبیتی بسیار بالا بدست آورد و جزو یکی از برترین بازی های سیستم عامل i-OS شود. شرکت Hello Games این بازی را عرضه کرده و جالب است بدانید که این بازی با قیمت 2.99 دلار در بازار های جهانی به فروش می رسد. شرکت های بسیار زیادی هستند که بازی های فوق العاده ای در این سبک عرضه کرده اند اما بازی Joe Danger یک تفاوت بسیار بزرگ دارد که همین تفاوت کاربران را به سمت خود جذب می کند که آن هم گرافیکی بالا با محیطی پرجزئیات و جذاب است که در آن تمامی نکات به خوبی و تماما رعایت شده و سعی شده تا بتوانند بازی کاملا متفاوت و منحصر به فرد را عرضه کنند و جای هیچگونه اعتراضی را برای گرافیک و محیط بازی باقی نگذارند.

در ضمن توجه داشته باشید که طراحی گرافیکی این بازی به صورت 3 بعدی بوده و بسیار زیبا و هیجان انگیز است و دارای قابلیت فوق اسکرین نیز بوده و از صفحه نمایش رتینا نیز به خوبی پشتیبانی می کند.بازی Joe Danger دارای بیش از 5 شخصیت متعدد است که واقعا دست گیمر را برای انتخاب آزاد گذاشته و کمک می کند تا به راحتی بتوانند شخصیت دلخواه خود را که دارای سرعت و قدرت خاص خود بوده را انتخاب کنند و با استفاده از سلاح ها و وسایل کمکی موجود در بازی که بسیار زیاد هستند حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و برنده جایزه بزرگ شوند. البته شخصیت های بازی Joe Danger متنوع هستند و طراحی های فوق العاده با گرافیک و پر جزئیاتی نیز دارند که شما را شگفت زده خواهد و به این نکته توجه کنید که هر یک بر اساس قابلیت های خود امتیاز می گیرند و ارتقا توانایی آن ها بستگی به برنده شدن در بازی خواهد داشت.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلودما شین بازی+ گیم های رایگان برای ایپت+ دانلود بازی های حدف گیری ای او اس برای pc+ بازی بازی بازی+ دانلودرایگان بازی انلاین رازجنگل+ بازی موتور سواری برای ایفون+ دانلود بازی موتور برای ای او اس+ دانلود بازی موتور برای ایفون+ دانلود بازی موتور سواری برای آیفون+ دانلود بازی موتور سواری جایزه بزرگ+ دانلود بازی موتور سواری کم حجم ایبد+ دانلود بازی آیفون موتور+ دانلود بازی joe\s dream organic coffee+ دانلود بازیهای کامپیوتری گانگستری کامپیتر خانه+ دانلود nfs rivals برای ایفون+ خریدوفروش بازی هـای آیپت+ گیمهاى ایپت فرى+ بازی موتور ایفون+ بازیموتور استاد+ joe danger دانلود آیفون+
 
admin بازدید : 54 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Doodle Jump Christmas Special دانلود بازی Doodle Jump Christmas Special   آیفون

Doodle Jump Christmas Special یک بازی سرگرم کننده و بسیار جذاب برای سیستم عامل i-OS است که به دلیل سبکی جالب از طرفداران زیادی برخوردار است و همیشه در لیست سایت های معروف جزو برترین بوده است. برای انجام این بازی 2 فاکتور بسیار مهم هستند یکی هوش و دیگری دقت بسیار بالا است که باید به وسیله آن به بهترین نقاط ممکن پرییده و مانع از سقوط شوید. همانطور که گفته شد در این نمونه بازی ها نباید به پایین بیایید و باید با استفاده از ابر ها و یا وسایلی که معلق هستند به قسمت های بالاتر رفته و سکه ها و ابزاری مانند توربو و یا هر چیز دیگر را که می دهد مورد استفاده قرار داده و بیشترین پرش ممکن را انجام دهید. Doodle Jump Christmas Special نیز مانند بازی پرندگان خشمگین یکی از نسخه های متعدد این بازی با عنوان کریسمس است.

در این نسخه از بازی باید در یک شب سرد برفی به بالاترین نقطه آسمان رفته و بیشترین امتیاز ممکن را بدست آورید. هرچه بیشتر به بالا بروید موانع بازی Doodle Jump Christmas Special نیز بیشتر خواهد شد به طوری که شاید در قسمت های بالاتر به دلیل سختی و وجود موانع بسیار زیاد مقدار بسیار کمی بالا بروید و بیشترین تلاش شما برای سقوط نکردن باشد. منظور از موانع می تواند هر چیز مانند موجودات مختلف نیز باشد که بسیار بر جذابیت بازی می افزاید همچنین گرافیک جالب و خوب بازی Doodle Jump Christmas Special عامل دیگری در موفقیت آن بوده است. سکه ها را در طول مسیر جمع آوری کنید زیرا به آن ها برای امتیاز نهایی و همچنین گرفتم امکانات بیشتر نیازمند خواهید شد. در کل می توان گفت این بازی به خاطر ویژگی های منحصر به فرد خود و همچنین گیم پلی عالی تبدیل به یکی از بهترین بازی های i-OS شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی مبارزه ای برای کامپیوتر+ دانلود بازی دودل جامپ جدید برای اندروید+ بازی های خاص برای آیفون+ بازی های آیپد در اینترنت+ دانلود رایگان بازی doodle+ دانلود بازی دودل جامپ کریسمس+ نام های بازی های هیجاننگیز که دربازار وجود دارد+ دانلود بازی اندروید Doodle Jump Christmas Special+ دانلود بازی special+ دانلود بازی doodle jump مانند برای اندروید+ دانلود بازی ای پد+ بهترین بازی‌های رایگان برای آیفون+ بازی کردن بازی هایی که در آیپت است+ بازی کردن بازی doodlejump+ اسم های بازی های ایپد جدید و شخصیت های دیزنی+ بازی های انلاین باب اسفنجی برای ایپد ایفون+ بازى هاى خوب جذاب و پر هیجان ایفون+ بازی های آنلاین جایزه گوشی+ بازی فکری برای ایپد+ بازی هایfree ایفون+
 
admin بازدید : 55 شنبه 1392/11/12 نظرات (0)

Zombie Area دانلود بازی منطقه زامبی Zombie Area   آیفون

Zombie Area بازی دو بعدی و اکشن برای سیستم عامل i-OS است که Rapid Turtle Games آن را منتشر کرده و در بین 10 بازی برتر این سیستم عامل قرار گرفته است. در این بازی باید در نقش یک مرد زیرک در مقابل زامبی هایی که از سمت راست به طرفتان می آیند، ایستادگی کرده و آن ها را نابود کنید. این زامبی ها به هر طریقی که شده می خواهند به سمتتان حمله ور شوند. برخی از آن ها به صورت آهسته و برخی با سرعت بالایی حرکت می کنند و تعدادی نیز با حالت خاصی به طرفتان می آیند. در بازی Zombie Area می توانید با کشتن زامبی ها به مراحل بالا تر سعود کنید و با شخصیت های زامبی جدید ترین آشنا شوید. هم چنین محیط ها و Achievement های جدیدی را در طی روند این بازی مشاهده خواهید کرد.

از سلاح ها و آیتم های مختلفی برای نابود سازی زامبی ها در بازی Zombie Area می توان استفاده کرد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. زمانی که تعداد زامبی ها به حد بسیار بالایی رسیده، می توان از سلاح Shotgun برای نابودی دسته جمعی آن ها استفاده کرد و زمانی که زامبی های قدرتمندی از دور دست در حال نزدیک شدن به شما هستند، سلاح Sniper بهترین گزینه برای متلاشی کردن مغز آن ها خواهد بود! نحوه کشتار زامبی ها در بازی Zombie Area بسیار متنوع بوده و در صورتی که گلوله شلیک شده، بر سر زامبی اثابت کند، امتیاز ویژه ای به کاربر تعلق می گیرد. با جمع آوری این امتیاز ها نیز می توان آیتم ها و سلاح های جدیدی برای کشتار لذت بخش زامبی ها تهیه کرد. در کم تر از یک دقیقه با نحوه کنترل بازی آشنا خواهید شد و ساعت ها سرگرمتان خواهد کرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی های فری برای ایفون+ بازی zombie+ بازیهای رایگان پر حجم ایفن+ گیم برای استفاده دانلود شعود+ دانلود رایگان بازی های ای پد و زامبی+ بازی آنلاین با جایزه گوشی+ بازیهای سگا که برای ایفون هم وجود دارد+ دانلود بازی بسیار کم حجم برای ایفون+ بازی های هیجان انگیز ایپد+ اسم بازی ملوان زبل ای پد+ اسم سایت بازی های خیلی زیاد+ داتلود برنامه برای ایفون خیلی کم حجم+ بازی جاوا گلادیاتور در برابر زامبی ها+ بازی برای آیفون zombie+ بازی انلاین استراتژیک با جایزه های زیاد+ بازی اندروید فنون پد+ بازی آنلاین فوتبال به سبک کنفو+ بازی آنلاین طراحی خانه با مساحت دلخواه+ بازی انلاین مخصوص ایپد+ بازی ایپد کم حجم+

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 692
  • بازدید کلی : 14,379