loading...
archivegame.rzb.ir
admin بازدید : 325 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

mine craft بازی ماین کرافت Minecraft Pocket Edition   آیفون

بدون شک کسانی که سال ها پیش از کنسول های قدیمی و به یادماندنی همچون آتاری و میکرو استفاده کرده اند , بازی فوق العاده جذاب و خاطره انگیز ماین کرافتMinecraft ) را به یاد دارند. این بازی به کاربر این امکان را می دهد تا هر چیزی به ذهنش در مورد بنای ساختمان ها و بخش های شهر می رسد , بر روی صفحه ی نمایش گوشی ظاهر کند. این اپلیکیشن از جمله شاهکار هایی بوده که علاوه بر محبوبیت آن در کنسول های قدیمی , بیشترین دانلود را در سایت Appstore طی چند ماه اخیر بر اساس آمار ارائه شده , کسب کرده است. بازی ماین کرافت به شما کمک می کند تا کار های باور نکردنی و غیر قابل انجام از لحاظ معماری را به طور کاملا دلخواه و اختیاری فضا سازی کنید.

طراحی دریاچه ها , چمنزار ها , ساختمان ها , مزارع و… از جمله کار های بوده که تمامی آن ها در این بازی قابل انجام هستند. هم چنین برای زیبا سازی مزرعه و محل زندگی خود می توانید انواع حیوانات و گیاهان را نیز ترسیم کنید. این بازی با وجود این که دارای گرافیک بسیار ساده ای همانند نسخه ی قدیمی بوده ولی از اکثریت بازی ها پر حجم جدید , جذاب تر است. نسخه ی قدیمی ماین کرافت توسط شرکت Mojang انتشار یافته و به تازگی بخش بازی سازی مایکروسافت ( Microsoft Studios ) به کمک این کمپانی آمده و نسخه های جدید تری برای سیستم عامل های امروزی از جمله اندروید و آی او اس منتشر کرده اند. این ورژن از بازی , Minecraft Pocket Edition نام گرفته که مخصوص سیستم عامل i-OS می باشد. هم اکنون می توانید با دانلود این بازی خاطرات به یادماندنی گذشته را زنده کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی ماین کرافت برای اندروید+ دانلود ماین کرافت برای اندروید+ دانلود بازی minecraft برای کامپیوتر+ دانلود بازی ماین کرافت+ ماین کرافت اندروید+ دانلود ماین کرافت اندروید+ بازی ماین کرافت+ دانلود ماین کرفت برای اندروید+ دانلود بازی ماین کرافت اندروید+ ماین کرافت آنلاین+ دانلود بازی ماین کرفت برای اندروید+ بازی انلاین ماین کرافت+ دانلود بازی ماین کرفت برای اندرویددانلود بازی ماین کرفت برای اندرویددانلود بازی ماین کرفت برای اندروید+ ماین کرافت برای اندروید+ دانلود بازی minecraft برای pc+ دانلود بازی minecraft برای اندروید+ دانلود بازی مینی کرافت+ دانلود بازی ماینکرافت برای اپل به صورت free+ ماینکرافت اندروید+ دانلود بازی ماین کرافت جدید+

admin بازدید : 53 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

ice age village بازی عصر یخبندان Ice Age Village 1.1.6   آیفون

Ice Age Village عنوان بازی بسیار سرگرم کننده و جدیدی بوده که بر اساس انیمیشن اصلی عصر یخبندان با سبک استراتژیک عرضه شده است. این بازی توسط شرکت معروف Gameloft طراحی شده و در آن از تمامی شخصیت های مطرح عصر یخبندان در یک دهکده ی یخی استفاده شده است. در این بازی کاربر دهکده ای را که تمامی شخصیت های عصر یخبندان در آن سکونت دارند , اداره می کند و از این دهکده صاحب در آمد می شود. در دهکده ی یخبندان بخش های مخلفی از جمله کافه , استخر , ماهی گیری و دیگر قسمت های تقریحی وجود داشته که برای بازدیدکنندگان از این مجموعه اماده شده است. البته به جز سبک مدیریتی در سبک استراتژیک , مراحل دیگری برای تنوع از جمله ماهیگیری سنجاب معروف ساخته شده است !

در این نوع مرحله ها علاوه بر کسب سکه های طلا , فندق هایی را نیز به دست کی آورید  که سنجاب به نوعی عاشق آن فندق هاست! این فندق ها ارزش بسیار زیادی برای این شخصیت و هم چنین در بازار داشته و به وسیله ی آن ها قادر به گسترش دهکده تان از راه های مختلفی خواهید بود. از دیگر بخش های دهکده ی یخبندان می توانید سکه های طلا به دست آورید و هر چقدر امکانات بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان بگذارید , در آمدی بیشتری خاصل خواهد شد. البته در بازی  زمان نیز از فاکتور های بسیار مهم برای رسیدن به مراحل بالا تر محسوب می شود. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه از شاهکار Gameloft را با عنوان Ice Age Village 1.1.6 که مخصوص گوشی های آیفون با سیستم عامل i-OS 4.3 و بالا تر بوده , به طور رایگان از این سایت دانلود کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی عصر یخبندان 4+ بازی عصر یخبندان+ دانلود بازی عصر یخبندان برای کامپیوتر+ بازی آنلاین عصر یخبندان 4+ بازی عصریخبندان+ بازی آنلاین عصر یخبندان+ دانلود بازی عصر یخبندان 4 برای کامپیوتر+ دانلود بازی عصر یخبندان 1 برای کامپیوتر+ دانلود رایگان بازی عصر یخبندان 4 برای کامپیوتر+ بازی های عصر یخبندان+ دانلود بازی عصر یخبندان+ دانلود بازی عصر یخبندان 4+ بازی های عصر یخبندان 4+ بازی انلاین عصر یخبندان 4+ بازی رایگان عصر یخبندان+ بازی عصر یخ بندان+ بازی انلاین عصر یخبندان+ بازی آنلاین ice age+ بازی عصر یخبندان 4 برای کامپیوتر+ بازی های آنلاین عصر یخبندان 4+

admin بازدید : 57 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

rail rush game بازی جدید عبور از ریل ها Rail Rush 1.3   آیفون

بازی عبور از ریل ها ( Rail Rush ) عنوان بازی فوق العاده زیبا و جدیدی بوده که در سبک بازی Temple Run ولی با تفاوت های بسیاری برای سیستم عامل i-OS طراحی شده است. شرکت سازنده ی این بازی ( Miniclip SA ) مبنای اصلی بازی را بر سبک فرار از معبد طراحی کرده ولی خلاقیت های جدید تر و بهتری را در این بازی به کار برده است. در بازی عبور از ریل ها توسط شخصیت اصلی سوار بر چرخ معدنی می شوید و از راه ها پر پیچ و خم و خطرناک معادن عبور می کنید تا ثروتمند شوید ! هدف اصلی شما رسیدن به مقصد بدون صدمه دیدن و البته جمع آوری الماس های زرد رنگ به عنوان امتیاز بازی می باشد. با حمع آوری این الماس ها می توانید رکورد هایی نیز ثبت کنید و در صورت داشتن اینترنت آن را در دنیای مجازی به اشتراک بگذارید.

با پیشروی در مراحل , بخش های صعب العبور بیشتر می شوند و شانس کاربر برای جمع آوری تمامی الماس ها و رسیدن به مقصد , کم تر می شود. در برخی از سطوح , الماس ها در جا هایی که به فکر کاربر نمی رسد , تعبیه شده اند تا با این کار میزان جذابیت و البته دشواری آن افزایش یابد. بازی Rail Rush از گرافیک بسیار خوبی نسبت به حجمش بهره مند بوده و جلوه های صوتی خارق العاده ی دارد که باعث افزایش جذابیت بازی می شوند. رنگبندی هر مرحله متفاوت بوده و هیچ یک از مراحل مشابه به یکدیگر ساخته نشده است. این نسخه از بازی ( 1.3 ) جدید ترین نسخه از این شاهکار بوده که برای سیستم عامل i-OS 4.3 و بالا تر می باشد. دوستداران Temple Run می توانند با دریافت این بازی بسیار جذاب تجربه ای جدید از بازی فرار از معبد داشته باشند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی rail rush برای کامپیوتر+ دانلود بازی ریل راش برای کامپیوتر+ دانلود بازی نینجا راش برای کامپیوتر+ دانلود بازی ریل راش+ دانلود بازی کامپیوتری دونده ی ریل+ بازی انلاین ریل راش+ دانلود رایکان بازی ریل راش+ دانلود بازی کامپیوتری rail rush+ بازی ریل راش برای کامپیوتر+ بازی نینجا راش برای کامپیوتر+ بازی rail rush برای سیمبین+ دانلود Rail rush سیمبین+ بازی rail rush برای pc+ دانلود بازی rail rush برای pc+ بازی درسبک ریل استراتژی+ rail rush کامپیوتر+ بازیهای استراتژیک جدید آیفون5+ بازی جدید Rail Rush+ بازی انلاین عبور از ریل ها+ بازی انلاین rali rush جدید+

admin بازدید : 50 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

shadow escaper بازی فرار از سایه Shadow Escaper 2.2.0   آیفون

فرار از سایه یا همان Shadow Escaper بازی جدید و بسیار سرگرم کننده ای بوده که در سبک بازی معروف Temple Run برای سیستم عامل i-OS توسط کمپانی CyberConnect2 ساخته شده است. در این بازی میبایست به همراه دوستانتان که یک گروه را تشکیل داده اند , از دست پلیدی ها , اشباح و سایه ها به سرعت فرار کنید و به سمت شهر بروید. هدف اصلی کاربر در این بازی جذاب , نجات شهر و رها سازی اهالی شهر از دست دیو ها و افراد بدجنس می باشد. موانع پر تعدادی در هر یک از مرحله های بازی قرار داده شده و به پایان رساندن هر بخش کار ساده ای نخواهد بود. تنها چندین فرصت کوتاه برای اجرای مرحله ی تکراری خواهید داشت , در غیر این صورت با شکست پیاپی در هر سطح , امتیازتان را از دست داده و قادر به ادامه ی بازی نخواهید بود.

شهرتان از شخصیت های بسیار ترسناکی پر شده و تاریکی تمامی آن را فرا گرفته است. تنها امید برای برگرداندن حیات دوباره , شما هستید ! بازی Shadow Escaper از نظر گرافیکی , رنگبندی و هم چنین گیم پلی در سطح بسیار بالایی قرار داشته و از بهترین ها در سبک خود به حساب می آید. در هر یک از مرحله ها , کاراکتر های فضایی و قدرتمندی قرار گرفته شده که برای مقابله با آن ها تنها سرعت عمل می تواند برای پشت سر گذاشتن آن ها , به کمکتان بیاید. از ویژگی های برجسته ی بازی فرار از سایه , سه بعدی بودن و متنوع بودن مرحله های آن می باشد. Shadow Escaper 2.2.0 نسخه ی جدید از این بازی بوده و قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون , آیپد و آیپاد با سیستم عامل i-OS 5.0 و بالا تر است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی فرار در سایه+ بازی آنلاین فرار از خانه+ بازی فرار از دست سایه+ بازی فرار سایه برای اندروید+ دانلود بازی فرار سایه برای اندروید+

admin بازدید : 37 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Oh My Heroes دانلود بازی قهرمانان Oh My Heroes 1.2   آیفون

Oh My Heroes بازی اکشن و بسیار جذابی بوده که در طی یک ماه اخیر برای سیستم عامل i-OS عرضه شده که در آن به هدایت پنج تن از قهرمانان افسانه ای در مقابل هزاران دشمن قدرتمند می پردازید. این بازی که توسط کمپانی Triniti Interactive Limited عرضه شده , دارای گیم پلی فانتری و بسیار جالبی است که در میان آثار هم سبک خود از برتری نسبی نیز برخوردار می باشد. داستان بازی از زمانی شروع می شود که پنج قهرمان تصمیم به نابودی تمامی دشمنان امپراطوری می گیرند و کاربر میبایست به آن ها در حفظ جانشان و هم چنین از بین بردن دشمنان کمک رسانی کند. پس از پشت سر گذاشتن چندین مرحله ی اول که جنبه ی آموزشی نیز دارند , می توانید قدرت و تاکتیک قهرمانان را بهبود بخشید تا با سرعت و دقت بیشتری هر مرحله را به پایان برسانید.

برای نابود سازی دشمنان قادر به استفاده از ده ها سلاح پر قدرت و ویرانگر به همراه آیتم های مختلف خواهید بود. Oh My Heroes 1.2 نسخه ی جدیدی از این بازی بسیار پرهیجان بوده که پس از استقبال خوبی کاربران از نسخه های اولیه ی آن , منتشر شده است. در این ورژن از بازی مشکلات و باگ های نسخ قبلی به طور کامل برطرف شده و مراحل جدید تر و جذاب تری به آن افزوده شده است. همان طور که در پاراگراف قبلی اشاره شد , گرافیک بازی حالت فانتزی داشته و کاراکتر های آن نیز به همین حالت طراحی شده اند. این بازی سرگرم کننده مخصوص گوشی های آیفون و هم چنین آیپاد با سیستم عامل i-OS 5.1 و بالاتر ساخته شده که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود و نصب نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی کم حجم اندرویدی 1 2+ دانلود بازی کم حجم برای ایفون+ بازی قهرمانان+ دانلود بازی کامپیوتر company of heroes1+ دانلود بازی فوتبال با<B> حجم کم</B>+ دانلود بازی oh my heroes!+ دانلود بازیهای اندورید ایفون ۴اس کم حجم+ بازی های رایگان اریشگری+ بازی رایگان قهر مانان فوتبال+ دانلود رایگان و کمحجم قهرمانان+

admin بازدید : 1125 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (2)

Plants vs zombies 2 iphone بازی گیاهان علیه زامبی ها Plants vs Zombies 2 آیفون

بالاخره ورژن دوم و جدید بازی Plants vs Zombies برای سیستم عامل i-OS توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد ! طبق روال قبلی در این نسخه از بازی گیاهان علیه زامبی ها نیز میبایست از گیاهان خود برای دفاع از مزرعه در برابر زامبی های ترسناک استفاده کنید. پس باید سریع گیاهان را در جای مناسب قرار داده و با افزایش امتیاز به خرید گیاهان بیشتر بپردازید و موانع دفاعی خود را قوی تر از قبل سازید و هم چنین هرچه سریعتر نوار بازی را که در بالا قرار دارد را تکمیل کنید. توجه داشته باشید امتیاز لازم برای هر گیاه متفاوت است پس اگر بخواهید گیاهی با قدرت بیشتر خریداری کنید نیاز به امتیاز بیشتری خواهید داشت که با استفاده از این امتیاز ها قادر به خرید قابلیت و امکاناتی جدید در پایان خواهید بود.

در Plants vs Zombies 2 گیاهان و قدرت های جدیدی اضافه شده که باعث جذابیت بیشتر بازی می شوند. مهمترین عاملی که باعث افزایش جذابیت و هیجان شده , بهبود گرافیک نسبت به سری اول آن است. این بهبود را می توان در طراحی زامبی ها ,  لباس های جدید آنها و همچنین مراحل جدید بازی به خوبی مشاهده کرد. یکی دیگر از جذابیت های این ورژن , وجود نقشه های جدید بوده که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. یکی از این مراحل Ancient Egypt ( در کشور مصر ) بوده که زامبی ها به گونه ای طراحی شده اند که موقع کنار هم قرار گرفتن این موجودات , شکلی بسیار زیبا به وجود می آید. البته این تنها نقشه ی بازی , با این ویژگی نیست بلکه نقشه هایی چون دزدان دریایی و غرب وحشی از این امکان برخوردار هستند و هر کدام  تصاویر مناطق خاص خود را به رخ می کشند. این ورژن قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپد با سیستم عامل i-OS 5.1 و بالا تر است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی زامبی و گیاهان 2 برای کامپیوتر+ دانلود بازی پلنت زامبی 2+ بازی پلنت و زامبی 2+ بازی انلاین زامبی علیه گیاهان 2+ پلنت زامبی 2+ دانلود رایگان بازی زامبی و گیاهان 2 برای کامپیوتر+ پلنت و زامبی 2+ دانلود بازی زامبی و گیاهان 2+ دانلود بازی زامبی 2 برای کامپیوتر+ دانلود پلنت زامبی 2 برای کامپیوتر+ دانلود بازی پلنت زامبی برای کامپیوتر+ دانلود پلنت زامبی 2+ دانلود بازی پلنت زامبی 2 برای اندروید+ پلنت زامبی 2 برای کامپیوتر+ دانلود بازی برای کامپیوتر plants vs zombies 2+ بازی انلاین ماشین بازی جدیدترینش+ دانلود بازی زامبی 2+ دانلود بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 برای اندروید+ بازی پلنت زامبی 2+ بازی آنلاین plants vs zombies 2+

admin بازدید : 885 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Redline Rush بازی مسابقات ماشین سواری Redline Rush   آیفون

در دنیای واقعی سریع راندن یک ماشین پر قدرت کار بسیار سختی است؛ اما این کار در بازی Redline Rush به آسانی زدن دو دکمه است! این بازی برای آن ساخته شده است که کاربران در جریان یک تعقیب و گریز سینمایی در یک بزرگراه قرار بگیرند و از سرعت، هیجان و صحنه های اکشن آن لذت ببرند. داستان بازی بسیار ساده است: شخصیت اول بازی مسابقات ماشین سواری, همیشه در حال فرار و تعقیب و گریز است و باید با ماشین های سریع و اسپرت از دست پلیس ها رهایی یابد؛ مردم عادی هم با ماشین هایشان در سراسر جاده مزاحم او هستند. تنها کاری که باید بکنید این است که ماشین را از میان دیگر ماشین ها عبور دهید، هیچ دکمه ای برای ترمز کردن نیست و فقط باید به فکر کسب سکه ها و سرعت بخشیدن به ماشین خود باشید.

این سکه ها در کل اتوبان پخش شده اند و می توان با گرفتن آنها ماشین های جدید خرید، سرعت خود را افزایش داد و حتی مکان های جدید برای رانندگی آزاد کرد. گوی های رنگارنگ هم وجود دارند که با گرفتن آنها موقتا سرعت ماشین افزایش می یابد یا امتیاز کسب شده چند برابر می شود. اگر در جریان این رانندگی ها به شدت با جلوی ماشین خود به جایی برخورد کنید بازنده می شوید ولی اگر با کنار اتوموبیل خود به دیگر ماشین ها بزنید در واقع آنها را از دور مسابقه خارج کرده اید و امتیاز می گیرید. البته باید مواظب باشید که به ماشین های افراد عادی که بی دردسر هستند برخورد نکنید زیرا از امتیازتان کم می شود. بازی پرهیجان Redline Rush برای سیستم عامل iOS ورژن 4.3 و بالاتر و اندروید ورژن 2.2 و بالاتر نیاز دارد و مطمئناً برای افرادی که به سری بازی های NFS علاقه دارند و می خواهند بازی هم سطح آن را در گوشی های خود انجام دهند، یک بازی رویایی خواهد بود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی ماشین بازی اسپرت ها ی سرعت و سریع وقوی+ بازی ماشین سواری اس+ موتوروماشین سواری بن تن+ دانلود بازی ماشین مسابقه سرعت Redline Rush+ دانلود بازی ماشین سواری lg g2+ انجام دادن بازی های ماشین سواری+ دانلود بازی بن تن مسابقه ای+ دانلود بن تن کم حجم برای تمامی گوشی های ساده دکمه ای+ پازی پن تن برای لب تاب+ بازی بنتن ماشینی+ بازی باب اسفنجی مسابقه ی ماشینی به صورت رایگان+ بازی ماشینی بنتن+ مسابقه موتور سواری بن تن و باب اسفنجی+ دانلود بازی بن تن برای لب تاب+ دانلود بازی پرندگان خشمگین مسابقه ماشین سواری برای لپ تاپ+ دانلود جدیدترین بازی بن تن برای لب تاب+ دانلود بازی بن تن جدیدبرای لبتاپ+ بازی ماشین بازی اسپرت ها ی سرعت و سریع+ بازی لبتاب ماشین+ بازی لب تاب ماشینی+

admin بازدید : 51 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Zombie Highway بازی فرار از زامبی ها Zombie Highway   آیفون

تا کنون بازی های زامبی دار زیادی ساخته شده ولی Zombie Highway متفاوت تر از هر چیزی است که تاکنون دیده اید. هدف این است که در یک اتوبان بزرگ، با ماشین از دست زامبی های سمج در بروید؛ در بازی فرار از زامبی ها هرچقدر بیشتر بتوانید مسافت بیشتری را زنده بمانید امتیاز بیشتری می گیرید و می توانید با رکوردهای دوستان خود مقایسه کنید. زامبی ها هم بی کار نیستند و به روی ماشین در حال حرکت بازیکنان خواهند پرید و اگر سریعا با لایی کشیدن آن ها را به زمین نیاندازند، ماشین شان چپ خواهد شد. در مسیر اتوبان هم موانع زیادی وجود دارند که باید از بین آن ها عبور کرد؛ حتی می توان طوری حرکت کرد تا زامبی هایی که روی ماشین پریده اند به موانع برخورد کرده و به زمین بیوفتند. این قابلیت هم در بازی فرار از زامبی ها  وجود دارد که با لمس کردن زامبی ها به سمت آن ها تیراندازی کرد.

16 سلاح مختلف در بازی فرار از زامبی ها برای این کار در نظر گرفته شده است که باعث می شود هیچ وقت از تکه تکه کردن زامبی ها خسته نشوید. علاوه بر این، 8 مرحله متفاوت در 3 محیط جدا هم به همراه 4 اتوموبیل و 8 نوع زامبی تنوع خاصی به بازی بخشیده اند. برای یک بازی برای سیستم عامل i-OS شاهد گرافیک سه بعدی زیبایی هستیم که با اندازه تصویر 960 در 640 واقعی اجرا می شود. افکت های صوتی استفاده شده در بازی هم با کیفیت CD ضبط شده اند. همه این ها دست به دست هم داده اند تا Zombie Highway یک بازی سراسر خنده و شاد برای همه گروه های سنی باشد. گیم پلی بازی به قدری معتاد کننده است که بعضی از منتقدان در نقدهای خود به بازی کنان هشدار داده اند اگر نمی توانند خود را کنترل کنند به هیچ وجه سراغ بازی نروند! Zombie Highway در همه دستگاه های دارای i-OS 5 و بالاتر اجرا می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی های رایگان زامبی ها+ دانلود بازی کشتن زامبی با ماشین برای اندروید+ دانلود بازی کشتن زامبی با ماشین برای کامپیوتر+ &#1583;&#1575;&#1606;&#1604;&#1608;&#1583;&#1576;&#1575;&#1586;&#1610; &#1605;&#1575;&#1588;&#1610;&#1606;&#1610; &#1586;&#1575;&#1605;&#1576;&#1610;&#1607;&#1575;+ دانلود بازی بزرگراه زامبی برای کامپیوتر+ بازی کشتن زامبی ها با ماشین اندروید+ بازی آندروید زامبی ماشینی دانلود رایگان+ بازی انلاین فرارازدست زامبی+ دانلود بازی زامبی ماشینی برای اندروید+ دانلود بازی زامبی ماشینی برای کامپیوتر+ بازی انلان فرار از زامبی ها+ بازی کشتن زامبی با ماشین 3+ با کیفیت ترین بازی زامبی+ دانلود بازی فرار از زامبی ها اندروید+ دانلود بازی زامبیی+ دانلود بازی زامبی ها ماشین+ بازی کشتن زامبی ها با ماشین در اندروید+ بازی ماشینی زامبی+ دانلود بازی زامبیی hay way+ دانلود بازی زامبی ماشینی+
 
admin بازدید : 50 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Limbo iOS بازی لیمبو در برزخ Limbo 1.0.3   آیفون و آیپد

Limbo نام یک بازی خارق العاده در سبک فکری و ماجراجویی بوده که در آن لیمبو به دنبال خواهر خود در جنگل های بسیار تاریک و ترسناک می گردد. با اینکه این بازی بسیار ساده است و تنها وظیفه کاربر عبور از موانع و پشت سر گذاشتن مراحل است اما این بازی توانسته با همین سادگی خود جوایز بسیار گوناگونی را به دست آورد. در این بازی کاربر باید با استفاده از هوش و خلاقیت خود و امکاناتی که در بازی در دست دارد موانع را فقط حرکت داده و راه خود را ادامه دهید. سبک بازی برزخ 2بعدی بوده و در آن هیچ گونه رنگی به کار نرفته و باعث می شود تا تاریکی و مرموز بودن داستان بازی را به خوبی حس کنید . در این بازی سرعت عمل شما از هر چیز مهمتر است.با دقت به اطرافتان نگاه کنید و مواظب باشید زیرا این بزرگترین راهنمای ممکن برای اتمام بازی است.

البته در طول بازی کاربر می تواند سطح سرعت عمل خود را بالا ببرد تا بتوان راحت تر با مشکلات و خطرات احتمالی که در تمام بازی او را تهدید می کند برخورد کند. گیم پلی بازی بسیار ساده است و حرکات پیچیده ای برای این بازی تدارک دیده نشده بلکه بیشتری تلاش بر روی داستان بازی صورت گرفته تا بتواند مخاطب را به خوبی بر سره جای خود میخکوب کرده و باعث شود تا ساعت ها با این بازی مشغول شود. موانع بازی بسیار گوناگون هستند در بعضی زمان ها کاربر باید با استفاده از عایق و یا طناب به قسمت های مختلف بروید. در قسمت هایی با موجودات بزرگی همانند عنکبوت های غول پیکر روبرو خواهید شد که باید به خوبی با استفاده از هوش خود از دست آن فرار کنید. در کل لیمبو یکی از بازی های بسیار زیبا بوده که توانسته در تمام سیستم عامل ها مخاطب خود را پیدا کند. 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

limbo موبایل راهنمای مراحل بازی+ دانلود بازی جدید لیمبو+ دانلود بازی جدید لیمبو 2+ دانلود بازی لیمبو 3+ دانلود بازی لیمبو LIMBO Game آیفون+ دانلود بازی لیمبوبرای اندروید+ راهنمای بازی limbo برای iphone+ لیمبو 3+ لیمبو 3+ دانلود بازی limbo برای آیفون free+ داستان بازی لیمبو+ اسکریپت ساده بازی عبور از موانع+ امتیاز لیمبو ایفون+ بازى برزخ برای ایپد+ بازی آرایشگری واسه آی پد 3+ بازی آنلاین رایگان برزخ+ بازی انلاین برزخ یاlimbo+ بازی برزخ ایفون+ بازی لیمبو در فریگیمز+ مراحل بازی limbo+

admin بازدید : 193 یکشنبه 1392/11/13 نظرات (0)

Pocket Climber بازی بالا رفتن از ساختمان Pocket Climber   آیفون

Pocket Climber یکی از بازی های سبک معروف Temple Run بوده که کاربر در این بازی باید بر روی دیوار ساختمان ها با سرعت بسیار زیادی حرکت کند و با حرکات خاص و زیرکی موانع سره راه را پشت سر گذاشته و به سمت پشت بام آسمان خراش ها بروید. کاری که باید برای عبور از موانع انجام دهید انجام حرکات پارکور و کشیدن انگشتانتان بر روی شیشه است. در هنگام دویدن مسایل و تجهیزاتی برای بالا رفتن هر چه سریع تر داده می شود که از میبان آن ها می توان به 2 موتور کوچک ولی پر سرعت اشاره کرد. این موتور ها به سرعتتان اضافه می کنند و باعث می شوند تا در مدت زمان کوتاه تری به مقصد خود برسید. در هنگام بازی به طور ناگهانی و برنامه ریزی نشده موانع جدید و خطرناک تری ظاهر خواهند شد و کاربر را وادار می کند تا کمی سریع تر عکس العمل نشان دهید.

از جمله این موانع می توان به باز شدن پنجره ها و یا قرار داشتن گوریل های بزرگ بر روی ساختمان اشاره نمودکه میزان زیادی از فضای حرکت را گرفته اند و حرکت را به شدت با مشکل مواجه می کنند. در برخی از مراحل نیز افرادی هستند که از درون پنجره ها وسایل بزرگی مانند تخت خواب را به پایین پرتاب می کنند. ساختمان های موجود در بازی متفاوتند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. برخی از آن ها فضای مناسبی برای حرکت داشته و برخی فضای بسیار کمی برای حرکت دارند که با رسیدن به موانع این فضا کمتر هم خواهند شد. این بازی تحسین شده سی نت در سبک پارکور بوده و همچنین دارای گرافیک خیره کننده و 3 بعدی با طراحی بسیار دقیق می باشد. هم اکنون می توانید این بازی سرگرم کننده را برای سیستم عامل i-OS 4.3 یا بالا تر دریافت و نصب کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

جستجوهای ورودی:

بازی بالا+ بازی بالا بالا+ دانلود بازی pocket climber برای اندروید+ بازی بالا بالا+ بالا رفتن از دیوار+ دانلود بازی بالابالا+ دانلود بازی رفتن روی خط ها+ دانلود بازی کم حجم نینجا دویدن روی دیوار+ دانلود بازی که دونده از دیوار بالا میرود+ برنامه عکس روی دیوار اندروید+ بالابالا وبازی+ بال ابالا بازی+ بازی موتوری بالای دیوار+ بازی فکری بالابالا+ بازی بالا رفتن نینجا اندروید+ بازی بالا رفتن از ساختمان+ بازی باب اسفنجی ساختمانی+ بازی ایفون بالا رفتن از پنجره ها+ بازی انلاین بالا رفتن ازدیوار+ ساختمان ایفون+

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 707
  • بازدید کلی : 14,394