loading...
archivegame.rzb.ir
admin بازدید : 173 چهارشنبه 1392/11/16 نظرات (0)

wheres my water i os بازی اعتیاد آور Wheres My Water 1.10.1 آیفون و آیپد

Where’s My Water 1.10.1 عنوان یک بازی بسیار مشهور بوده که پس از ساخت نسخه آندروید آن بسیار معروف شد و به سرعت نسخه های جدید آن انتشار یافت. بر همین اساس نیز ورژن i-OS آن نیز پس از مدتی عرضه شد که 1.10.1 جدید ترین آن می باشد. در این بازی بسیار جذاب میبایست به تمساحی که در اعماق زمین زندگی می کند کمک کنید تا با هدایت آب هایی که به منطقه او منتهی می شوند جمع آوری کرده و با استفاده از آن ها به استحمام بپردازد ! Where’s My Water 1.10.1 قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آپد بوده و با حجم مناسبی که دارد بسیار سرگرم کنند است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 45.64 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

جستجوهای ورودی:

دانلود بازی آب من کجاست برای کامپیوتر+ دانلود بازی wheres my water برای pc+ بازی آب من کجاست برای کامپیوتر+ دانلود بازی اب من کجاست برای کامپیوتر+ بازی آنلاین آب من کجاست+ دانلود بازی آب من کجاست برای pc+ بازی های آیپد 4+ بازی اب من کجاست برای کامپیوتر+ بازی انلاین اب من کجاست+ دانلود بازی آب من کجاست برای سیمبین+ دانلود بازی wheres my water برای سیمبین+ بازی انلاین where\s my water+ دانلود بازی where\s my water برای سیمبین+ بازی wheres my water symbian+ دانلود بازی اب من کجاست برای سیمبین+ بازی واتر برای گوشی های سیمبین+ wheres my water برای سیمبین+ بازی آب من کجاست برای pc+ بازی واتر+ دانلود بازی wheres my water 1 10 1+

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 14,374